tisdag 3 augusti 2010

Need for Speed SHIFT

Need for speed - Shift till Xbox360 finns nu inne efter önskemål från tv-spelarna på bibblan. Jag var bara tvungen att få testa och fy vad kul det var! Jag gillar inte bilspel något vidare egentligen. Mest för att jag är så dålig och krockar med allt och jämt hamnar på sista plats. Det gjorde jag i och för sig i Need for speed - Shift också men den här gången var det kul att klura ut inställningar och försöka ta sig felfritt runt banan. Vad som är mindre roligt är all information om alla race och om bilarna man kan köpa. Jag tror att det är en fördel om man är lite bilintresserad och vill sätta sig in olika bilmodeller och deras egenskaper och inte bara vill strököra som jag. Spelet ser väldigt coolt ut men det är allt lite svårt. Karriärstegen i spelet är varierande och man måste samla stjärnor för att kunna låsa upp resten av spelet. Tråkigt nog kan man bara spela en åt gången om man inte spelar online. Men ett kul bilspel för en regnig dag som denna är det allt!

Kolla in trailern:

Åldersgränsen är 10 år på det här spelet och det är helt gratis att spela. Du kan boka tv-spel på biblioteket i en timme åt gången. Om du vill vara säker på att få en tid kan du ringa 0251-80270 och boka.

/ Tove

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar