fredag 24 juli 2009

Självmål med konsekvenser


Hela serien Stjärn skott är ju bra och även om jag själv aldrig har spelat hockey på riktigt eller vad man ska säga, inte seriöst iallafall så är det några böcker som jag tycker att är bra och nu är jag uppe i den 21 boken, man bör nästan läsa hela serien för att förstå riktigt hur allt står till dom 2 första böckerna kan vara lite sega men sen så släpper det och då vill man bara läsa alla nu på en gång. Jag började med böckerna redan på mellanstadiet och läsa dom 20 första böckerna, sen glömde jag bort dom för ett tag och nu tänkte jag men shit den här har jag ju inte läst så nu igår började jag och man fastnar i dom och det är bra böcker som jag tycker att alla med lite hockey intresse ska läsa då det är hockey som allt handlar om. det enda med den här boken var att den bara handlade om en match visserligen så kan det ha varit det som gjorde den så pass snabbläst.
Boken handlar om Adam som är målvakt i NHL och sin bäste vän eller vad man ska säga Mike O'Connor. och att han sabbar den utsålda premiär matchen, och blir såld till Los Angeles.

Ja, serien kan alla läsa från och med att de lär sig läsa (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar